gomlekterujizi

gomlekterujizi

3 Kasım 2014 Pazartesi

ÇEKİLİŞ!

Merhabalar,
YouTube kanalımı açmam ve instagramda beş bin kişiye yaklaşmamı kutlamak ve size teşekkür etmek amaçlı bir çekiliş düzenliyorum.
Bu çekiliş tek bir platformdan yürümeyecek. Şöyle ki, bu çekilişe üç şekilde katılabilirsiniz. İnstagramdan, YouTube kanalımdan ve buradan. Her bir katılımınız için bir hak daha ekleniyor. Yani sadece herhangi bir tanesinden katılmanız yeterli fakat bu şekilde bir hakkınız olurken iki platformdan katılırsanız iki hak üçünden de katılırsanız üç hakkınız olmuş olacak.
YouTube dan nasıl katılacağınızı öğrenmek için youtube kanalımı --> Gömlekterujizi yazarak aratabilirsiniz.

İnstagramdan katılmak içinse instagram.com/gomlekterujizi hesabıma bakabilirsiniz

İnstagramdan katılmak içün yapmanız gerekenler yukarıdaki fotoğrafta.

Ürünler
The balm nude dude palet
Real techniques pudra fırçası
Estee Lauder double wear concealer ve sumptuous bold Volume maskara
Garnier bb gözaltı kapatıcısı
Essence rimel bazı
Clinique high impact maskara
Clinique superdefense nemlendirici spf20
Clinique makyaj çantası
Kiko likit kalem aydınlatıcı

Gel gelelim burdan nasıl katılacağınıza.
Tek yapmanız gereken; BLOGUMU TAKİP EDİP, AŞAĞIYA YORUM OLARAK EN SEVDİĞİNİZ FİLMİ VE MAİL ADRESİNİZİ YAZMANIZ.
Bol şanslar!

416 yorum:

  1. Blogunuzu takibe aldım :) mail adresim : alozge_60@holmail.com en sevdiğim bir diğer film de pi nin yaşamı :)

    YanıtlaSil
  2. Instagram ve youtube dan da takip ediyorum ozgeeekartaaal olarak instagramdan özge al olarakda youtube dan takipteyim :)

    YanıtlaSil
  3. Instagram ve youtube uzerinden de paylastim ücünde de Arzu Akbulut Sahin olarak geciyor ismim. Harika bir çekiliş umarim bu kez sansim döner ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdigim film kac kere izledigimi hatırlamıyorum Titanik bayiliyorum mail arzuzuzu_83@hotmail.com

      Sil
  4. çiğdem oğuz adıyla takipteyim
    en sevdiğim film göl evi
    cigdemoruc80@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Youtube.instagram ve blog hepsinden takipteyim. Halam geldi filmi tavsiye ederim :)

    Mail: cqdm_gvn_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Gfc : gür deniz
    Babam ve oğlum
    denizgr@ymail.com
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  7. Su ve ates
    emelartut@hotmail.com
    Uc yerdende katildim ve insallah kazanabilirim

    YanıtlaSil
  8. En sevdiğim film: 3 ıdıots
    özge çakır adıyla takipteyim
    Mail: fzt.ozge.ckr@hotmail.com
    youtube da özge çakır
    instagramda fztozgeckr adıyla takipteyim

    YanıtlaSil
  9. Youtube yede yazdığım gibi film drn ziyade korku filmlerinin hepsini severim gulsenacar@windowslive.com

    YanıtlaSil
  10. Mail adresim: aysl.yildiz@gmail.com En son izlediğim "uyumsuz" filmini de çok beğendim ☺️

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar :)

    GFC : Yaseminniey Krsygt adıyla izliyorum.

    En sevdiğim film Dhoom 3 :)

    Nurgül Karış.
    ysmnmrt2010@hotmail.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. en sevdiğim film: romantik komedi
    blog takipi:sibel nalbantoglu
    mail:sibel_nalbantoglu@hotmail.com
    you tube:sibel nalbantoglu http://www.youtube.com/channel/UC0e8YMjUZfcy1lsCuZ7IGJg
    instagram:http://instagram.com/sibelnalbantoglu

    --hediyeler süper umarım şanslı ben olurum --

    YanıtlaSil
  13. En sevdiğim film : p.s i love you
    Mailm : glshbsr@gmail.com
    :)

    YanıtlaSil
  14. Into the Wild en sevdiğim film ve mailim ufkumozturk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. merhabalar, amelie en sevdigim film mail adresim elifozgur@windowslive.com

    YanıtlaSil
  16. star dust en sevdiğim film gfc ve youtube üzerinden selver eken olarak takipteyim
    selverekn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Canim real tec. Firça ve nude paleti çok beğenip alamadigim ürünler içerisinde tabiki diğerlerini de merak ediyorum,umarim bana cikar :) En sevdiğim film tabiki Leon (sevginin gücü) :(

    YanıtlaSil
  18. Tabi ki en sevdiğim film efsane oluşuyla 'Fight Club' ☺️✌️
    E-mail : pucca_05_13@hotmail.com
    Instagram ve Youtube'dan da katıldım. ☺️
    Bu güzel çekiliş içinde teşekkürler her ne kadar şanssız olsam da �� ��

    YanıtlaSil
  19. Not:seni seviyorum
    s_parispamuk inssegramda
    Ne ararsan var blog
    parispamuk@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. merhaba canım, nude dude'u bu son indiiriimlerde bulamayan ben hangi çekiliişte görsem katılıyorum eheh:))
    en sevdiğim film The Holiday, mail adresim de ozlem20@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Tatlım çekilişine bayıldım. En sevdiğim film marvelden iron man serisi. Herkese bol şans sevgiler ���� mail adresim ise blogsmagazine@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Merhaba
    Blogunuzu Meryem Yıldız ismiyle takip ediyorum
    En sevdiğim film, kız kardeşimin hikayesi
    mrymyldz09@gmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  23. En sevdiyim fılm "MUMYA" ftmbrhml11@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Merhaba gfc achejenny
    en sevdiğim film cast away
    achejenny@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  25. gozleri.guzel@hotmail.com
    Kesinlikle miyazaki sineması
    Katıldım ��

    YanıtlaSil
  26. Merhaba hediyelere bayıldım :) babam ve oğlum unutamadığım bir filmdi çok severim. Buket.ebru@gmail.com instagram glsn olarak katildim youtubedanda sevgiler

    YanıtlaSil
  27. Youtubedakinden farklı olsun bari filmler; Cesaretin Var mı Aşka? , Çizgili Pijamalı Çocuk, Piyanist diyerek üçleyeyim. Mail hesabım: eminedurali.i@gmail.com (eğer 2 kez yorum yaptıysam çok özür diliyorum, bir oönceki yorumum gitti mi gitmedi mi anlamadım çünkü :/)

    YanıtlaSil
  28. merhaba,en sevdiğim film yeşil yol
    ebru_genc_yildirim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Merhaba
    En sevdiğim film: su ve ateş
    m.yeler@yandex.com
    Mehtap Yeler

    YanıtlaSil
  30. merhaba çekilişiniz ve kanalınız hayırlı olsun:)
    gfc:Bi Dolu Kozmetik
    en sevdiğim film aşk tesadüfleri sever
    kelebeks95@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  31. merhaba
    gfc Elif Ekici
    seni youtubeda da takip ediyorum Elif Ekici
    instagram @eiffelif paylaştım
    cancer_elif_gs@hotmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Betül Özcan adıyla takipdeyim youtube ve instgramdanda takipteyim inşallah bana çıkar :P en sevdiğim film açık ara farkla hayat güzeldir çok anlamlı bir film gerçekten tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  34. Blogunuzu takibe aldım cekilisinize katiliyorum adim frommerveseye :)

    YanıtlaSil
  35. youtubedan da gizemeksen olarak katıldım :) burdan da katılıyorum:) en sevdiğim film se7en ve perfume:)

    YanıtlaSil
  36. Youtube den ve burdan mimarngznden makyaj ismiyle takip ediyorum. İnstagramdan da mimarngzndenmakyaj ismiyle takip ediyorum. En sevdigim film Ayni Yildizin Altinda , beni hungur hungur aglatmisti �� Mail: candyisilyilmaz@gmail.com
    Sevgilerr...

    YanıtlaSil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  38. Youtubeda ve burda ismim ��esesgk instagramda ismim ��yemekaskinaa bayila bayila takipteyim tatlisimi����en sevdigimm film leon����❤
    Mail adresim��esingok1907@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Merhaba takibe aldim mail adresim mavikelebek861@hotmail.com en sevdigim film ise yuzuklerin efendisi uclemesi tesekkurler

    YanıtlaSil
  40. Merhaba blogunu takip ediyorum :). Mail adresim oykuu19@gmail.com en sevdigim film into the wild (turkcesi sanirim ozgurluk yolu). Yasasin cekiliiisss :))

    YanıtlaSil
  41. merhabalar burdan da katıliyim 3e tamamliyim :D

    gfc: kirpik kiz

    koku filmii :) aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. Selam gfc:tuba şanal
    instagram:tubasanal77 http://instagram.com/p/u81BA8wiXW/?modal=true
    en sevdiğim film Sevginin Gücü (leon)
    you tube tuba şanal adıyla abone oldum
    tuba şanal tubasanal77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. Merhaba gfc: nilay usta
    Youtube dan da katildim
    Melekler sehri
    Mail nilay_slh@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar youtubedan da katıldım "Şevval Ç." ısmım
      Herkese bol şans :)

      Sil
  45. harry potter serisinin tümm filmleri :)
    tugce.kastnblu@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. gfc:gülçin karaağaç
    gul_cin_260@hotmail.com
    en sevdiğim film testere ve serisi

    YanıtlaSil
  47. melis.agartan@gmail.com
    En sevdiğim film Time :)

    YanıtlaSil
  48. Bende katılıyorum, hayırlı olsuunnn bu arada tekrardan(:
    Instagram: mrs_skrillexx
    Youtube: Özgül Çakıroğlu

    YanıtlaSil
  49. instagram: csneliko
    youtube : csneliko
    blogu da aynı isimle takipteyim. en sevdiğim filmi youtube yoruma yazdım ,:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  50. İnstagram :sebahatbeliz
    bloğunuzu sbhtblz olarak takip ediyorum.
    sabahatdikme@hotmail.com mail adresim
    en sevdiğim ve duygulandığım film Babam ve oğlum ��

    YanıtlaSil
  51. Merhaba, Instagram'dan ve Youtube'dan takipteydim ama blogunun olduğunu bilmiyordum, iyi oldu bu çekiliş:)
    En sevdiğim film Yeşil Yol. Ve blogunu da Sevgili Madam adıyla takibe almış bulunmaktayım. :)
    sevgilimadam@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Gfc yeliz özmuhacır bayır
    Youtube yeliz özmuhacır bayır
    İnstagram yeliz_le adıyla paylastım sayfamda
    En sevdıgım fılm babam ve oglum
    Mail yelizz2005@mynet.com

    YanıtlaSil
  53. İnstagram ve YouTube kullanici adim da : tugceadymn. Çok güzel bi çekiliş olmus . :) tugceadymn@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  55. Aşk tesadüfleri sever
    sheqer_sey_45@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. Pride & Prejudice
    gulsahcandan@gmail.com
    :)

    YanıtlaSil
  57. Mehtapkilicc@outlook.com instagram da ogrenciyizx olarak katıldım en sevdiğim film titanic :)

    YanıtlaSil
  58. Merhaba:)
    Youtube&instagram&blog katilimlar tamamdir..
    Sevdiqim cok film var elbette ama yillar sonra bile yine ayni etkileri yaratabildiqi icin Titanic diyeceqim..
    Mail adresim; limon_nmt@hotmail.com
    Herkese bol şans diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagramdan nmt_is sayfamda yayinladim cekilisinizi ayriyetten:)

      Sil
  59. Merhaba
    Youtube instagram blog hepsinden katıldım.
    youtube ve blog ismim :rezzan ekelik
    instagram :rezzansercan olarak
    mail adresim:r.ekelik@akampus.com
    en sevdiğim film ise alakaranlık serisi :)
    bana bol şanş ;)

    YanıtlaSil
  60. zaten takıpteydım tıtanıc

    YanıtlaSil
  61. selvi boylum al yazmalım :)
    meral unal
    meralumeral@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  62. ayyy çok var aklıma ilk inception geldi:)
    nude dude aramadığım yer kalmadı yaa şans yüzüme gülsüüün:( :)
    catgirlmakeup@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. Kesinlikle farbo :)
    muge_009@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. Merhaba, gfc: prhn
    en sevdiğim film: Muhteşem Gatsby
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. İnşallah bana çıkar bu güzel ürünler çom tatlısın ��suleeilhan@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. oldboy
    bana çıksın nolur :) mburcuguven@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. merhaba
    gfc: ecefobi
    film de vengo :)
    ecefobi@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  68. Merhaba en sevdigim film akil oyunlari keli ismi ile takipeyim melikebuker_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. youtubedende katılmıştım buradanda katılmak istedim :) en sevdiğim film kız kardeşimin hayatı gerçekten tavsiye ederim izlediğimde çok ağlamıştım :))

    YanıtlaSil
  70. aşk tesadüfleri sever :) dlaragctmr07@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. Intouchables-Can dostum melike.semiz@yahoo.com youtubedan da katıldım

    YanıtlaSil
  72. en sevdiğim ve unutamadığım bir film yok ama her zaman favorim gerçek hayat hikayeleri ve sosyal mesaj barındıran filmler. hilalvymeral@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. Gfc : Zeynep Menek
    Youtube : Zeynep Menek
    İnstagram : menekzeynep
    Mail: zeynep_bobo_1903@windowslive.com

    YanıtlaSil
  74. Nail Art in Wonderland adiyla takip ediyorum.
    Mail adresim: nailartinwonderland@gmail.com
    En sevdigim film The Wizard of Oz (en eski versiyonu)

    YanıtlaSil
  75. En sevdiğim film Proje Nim :)
    Mail adresim: tmencur@gmail.com
    İnşallah bana çıkar bende seve seve kullanıp bloğumda seni anarım hep :))

    YanıtlaSil
  76. bloğunuzu elem burcu akcan adıyla takip ediyorum
    mail : eltanin06@gmail.com
    en sevdiğim film : kasımda aşk başkadır

    you tube dende çekilişinize katıldım
    bana çıkmasını isterim ama kazanan kişiye şimdiden güzel günlerde kullanmasını dilerim

    YanıtlaSil
  77. Merhaba en sevdiğim film fana
    Mail adresim Seda.sahilli@outlook.com
    Herkese bol şans ��

    YanıtlaSil
  78. Merhaba,
    Gfc: tugce tasgin
    YouTube : tugce tasgin
    Instagram : @tgctsgncnr
    Son Umut :)
    tugce_tasgin@hotmail.com
    Tuğçe Caner
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  79. merhaba:) en sevdigim film the notebook, mail adresim aysenursular@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. gfc:döndü ilçin
    dondu_2600@hotmail.com
    en sevdiğim film su ve ateş

    YanıtlaSil
  81. Selam
    Gfc bulkabulka20
    Su ve ates sevdigim film
    aysunaydinlik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. Youtube'dan thegirlofthewind ismiyle takip ediyorum. Instagram'da tospis92 ismiyle paylaştım ve buradan da takibe aldım. Bu arada youtube kanalın harika olmuş, çekiliş vasıtasıyla keşfetmiş oldum denk gelmemiştim. ;)

    tospis92@hotmail.com.tr mail adresim. En sevdiğim film de Mr. Nobody.

    YanıtlaSil
  83. Instagram ve Youtube'dan da katildim,kullanici ismim ayni.
    En sevdigim film: Bir Zamanlar Amerika :)
    Mail adresim: Sebnemshirleyarslan@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. gulercesuratabay@gmail.com en sevdiğim film incir reçeli instagramdanda katıldım

    YanıtlaSil
  85. merhaba, en sevdiğim film kill bill.
    blogunu ayşe olarak takip ediyorum.
    chichinak@gmail.com
    bana da beklerim: memyself-makeup.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  86. Burdan da yorum yazayım dedim :) instagram isilinblogu olarak paylaştım ,buradan aynı isimle takip ediyorum ve Youtube da aynı isimle abonenim:) hersey harika gözüküyor herkese Bol şanslar ! En sevdiğim film ise : eternal sunshine of the spotless mind:) sevgiler ... isilyetim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  87. Canim ne guzel ozenle secmissin hediyelerini bayildim:))
    Oglusuma adini veren Django Unchained kesinlikle harika. Wall street wolf da begendigim filmler arasinda. Bir dee Ruhlar Bolgesi'ni cok begenip sinemada 2 kez izlemistik:)
    Gfc'den Balbocegi ile Kozmetik adi ile takipteyim.
    Mail adresim balbocegiilekozmetik@gmail.com
    :)

    YanıtlaSil
  88. En sevdiğim filim aşk kırmızı
    Mail adresimm esra-cagla@hotmail.com

    YanıtlaSil
  89. Harry Potterin her filmi :)

    melisaa_kocabicak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. En sevdiğim film akıl oyunları
    Betül Baykan
    baykanbetul@gmail.com
    Çekiliş süper umarım şansım döner :))

    YanıtlaSil
  91. Merhabalar
    bakımlı anne ismiyle izleyicinizim
    favori filmim "dövüş kulübü"
    Bahar Tuz
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. Sevdiğim film; beni unutma. Mail; elifbabuscu01.09@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. Film Koku .. Mail: gldrn86@hotmail.com

    YanıtlaSil
  94. En sevdiğim diğer filmi yazayım buraya da :) Not Defteri :) e-mail h.nur_karanfil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  95. gfc:demet aydın
    desgal_26@hotmail.com
    en sevdiğim film: evim sensin

    YanıtlaSil
  96. EN SEVDİĞİM FİLM : İNCİR REÇELİ
    VE TABİKİ KALTILDIM :)
    İNŞALLAH BANA ÇIKAR :) 

    YanıtlaSil
  97. Zamanda aşk filmini çok severim :)
    gfc: bilge şahin
    mail: bilqe0@hotmail.com
    instagram : cicili_bicililer
    YouTube : bilge şahin

    YanıtlaSil
  98. merhaba
    gfc umut sukran
    en sevdiğim film Hayat Güzeldir
    mail umutsukran22@gmail.com
    instgram @bugdaykepegi
    youtube umut sukran
    sevgiler

    YanıtlaSil
  99. Selam! :)
    Youtube.tan "Su Perisi",
    Instagram'dan "dg_superisi_dg" ve
    GFC'den "dg Su Perisi dg" olarak takipteyim :)
    En sevdigim film "Esaretin Bedeli" :)
    gokerduygu@hotmail.com
    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  100. Youtube aboneyim Gözde Çakır.
    Blogtan da takip ediyorum.
    Mail adresim: cakir.gozde.2@hotmail.com
    En sevdiğim film: 3 idiots
    inşallah kazanırıımmmmmmm :) katılıyorum

    YanıtlaSil
  101. katılıyorum.en sevdiğim film bir hint filmi taaree zamane.baharpekoz@hotmail.com.

    YanıtlaSil
  102. Youtube kanalında da söylediğim gibi Piyanist benim favorim <3
    Merveinwonderland adıyla takipteyim
    mrve.oz@gmail.com

    YanıtlaSil
  103. Merhaba,
    GFC de ozlemm
    Youtube da Özlem Karataş adıyla takipteyim.
    En sevdiğim film Babam ve Oğlum:))
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  104. Merhaba :) öncelikle en sevdiğim film en azından buaralar diyeyim seçmek zor çünkü:) mamma mia :) sonra da ezgikirmizier@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  105. hatice kuruca6 Kasım 2014 16:53

    Bende katildim :) green mile filmni cok seviyorum mm:) ve baska bie zuru film inception sonra big fish filan bir suru:)
    Adresim haticekurucahk@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. selamlar,
    gfc mine karaahmet takipçinim, sevdiğim film 3 idiots ��
    minekaraahmet06@gmail.com
    sevgiler ��

    YanıtlaSil
  107. merhaba
    kiyida yazar olarak takip ediyorum
    favori filmim Yağmur Adam
    kiyidayazar@gmail.com
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  108. Sümeyya Kaya olarak takipteyim
    En sevdiğim film: Yeşil Yol
    smyyaky1@gmail.com

    YanıtlaSil
  109. Merhaba :)
    En sevdiğim film:Aşk Tesadüfleri Sever
    Youtubedende burdanda katıldım.Youtubede aboneyim:Şebnem Öz
    Bloğunu izliyorum.
    Mail adresim:sebnemoz257@gmail.com

    YanıtlaSil
  110. Merhaba Gfc'de Nilay olarak takipteyim.
    En sevdiğim film:Piyanist
    Mail:nilaynarta@hotmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  111. en sevdiğim fil 3 ıdiots youtubedan da katıldım ve mail adresim beyza.tanis@hotmail.com

    YanıtlaSil
  112. Titanic :)
    nbkm998@hotmail.com

    YanıtlaSil
  113. En sevdigim film blue valentine mail adresim efeberfu@gmail.com sevgiler :)

    YanıtlaSil
  114. qzdgediz@gmail.com en sevdiğim film kelebeğin rüyası =)

    YanıtlaSil
  115. en sevdiğim film dhoom 3 snaiea_fmmot@hotmail.com

    YanıtlaSil
  116. en sevdiim film incir reçeli filme giriyo galiba tagyap@gmail.com

    YanıtlaSil
  117. merhaba çok güzel hediyeler:)
    gfc:Ayşe Demirel
    en sevdiğim film: the man from earth
    ayse-gul_089@hotmail.com
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  118. gfc: ayşe dalçık
    youtube ayşe dalçık
    mail: ayse_dalcik@hotmail.com
    en sevdiğim film sabah neşesi

    YanıtlaSil
  119. Merhaba Gizem En sevdigim film a seperation
    mail: bal.gizem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  120. merabaaaaaaa :) en sevdiğim film aynı yıldızın altında
    mail: herseydebisorunvar@gmail.com

    YanıtlaSil
  121. umarım bana çıkar çok istediğim ürünler bir arada resmen 2 şekilde katıldım 1. olarak burdan 2. olarak youtube dan en sevdiğim film beyaz melek herkese bol şanslar :)
    wunderlich.123@hotmail.com

    YanıtlaSil
  122. Merhabaa :) En sevdiğim ve unutamadığım film Yeşil Yol..
    mail : ysmonrylmz@gmail.com

    YanıtlaSil
  123. inşallah bana çıkar :)) en sevdiğim film 7 yaşam herkese bol şanss:))
    mail. arapkizibenna@gmail.com

    YanıtlaSil
  124. Katılıyorummmm:) Leon/Amelie/Last Vegas/ Dracula Untold/ Hangover/ Jobs/
    karamanselen@gmail.com

    YanıtlaSil
  125. gfc:ümitcan köroğlu
    edam_ist34@hotmail.com
    en sevdiğim film:kork kapanı

    YanıtlaSil
  126. En sevdiğim film Gunday
    sedaturkbeyler@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  127. Takip etmeye başladiiimmm. Bu da 3. Hakkim 3 yerden saldirdiiimmm �� Umarim bana bana bana cikaar ������
    En sevdiğim film="Barfi!"
    Mail adresimm = hintbahar@gmail.com

    YanıtlaSil
  128. en sevdiğim film alacakaranlık serisi :) eda_almaz@hotmail.com başarılarının devamını dilerim canım yeni takip etmeye başladım

    YanıtlaSil
  129. katılıyorum canım hepsınde katıldım

    YanıtlaSil
  130. katiliyorum ensevdigim film alacakaranlik melekde57@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. katılıyorum.ensevdigim film babam ve oglum.nurgulkarakus@yandex.com

    YanıtlaSil
  132. Tüm bilim kurgu ve fantastik filmleri seviyorum hemen hemen her yeni çıkanı beğeniyle izliyorum ama aklıma şu an gelenler içinde en begendiğim filmlerden birisi olan Prometheus :) izlemenizi tavsiye ederim gerçekten güzel bir film :) vee hediyelere bayıldım kazananları şimdiden tebrik ediyorum... :) antlyrb@gmail.com

    YanıtlaSil
  133. Katılıyorum.En sevdiğim film TİTANİK :)

    YanıtlaSil
  134. katıldım (2 ) :)
    İstanbul Kanatlarımın altında
    gulakbulut87@gmail.com
    rastgele :)
    çekiliş ne zaman sonuçlanacak peki ?

    YanıtlaSil
  135. Katildim (2) :) titanic nurbanukalay@gmail.com

    YanıtlaSil
  136. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  137. hizlı e öfkeli :) katılıyorum :) begumcapraz@gmail.com

    YanıtlaSil
  138. amelie :) ayca_mary@hotmail.com

    YanıtlaSil
  139. nazmiye kaya adıyla takipteyim youtube da yorum yaptım instagram : nazkyx

    YanıtlaSil
  140. en sevdiğim film içimdeki yangın mail: bse.fdan@gmail.com sevgilerle :))

    YanıtlaSil
  141. Harry Potter serisi :) mail adresim: ipek-aras_4@hotmail.com

    YanıtlaSil
  142. Now is good �� mail adresim merve_4207@windowslive.com

    YanıtlaSil
  143. En sevdiğim film "Leon" hediyelere bayıldım :) tuntuni_05@hotmail.com

    YanıtlaSil
  144. hediyeler harika benim en sevdiğim film black :)
    kocaoglu.beyhan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. Film ayrımı yapmıyorum hiç. Her tür filmi izlerim,severim :) İnstagramdan(suna.reis) ve youtube(suna reis) üzerinden de katıldım :)
    s.sunareis@gmail.com

    YanıtlaSil
  146. Bende katılıyorum youtube ve instagram dan da aboneyim çok tatlısın ya :)

    YanıtlaSil
  147. düğün dernek en yakın zamanda sevdiğim katılıyorum umarım bana çıkar :)
    mail:tashanneriman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  148. Gerard Butler ~Adalet Peşinde :)
    sevcan@mobiled.com.tr

    YanıtlaSil
  149. Merhaba en sevdiğim film Star Wars serisi:) busrasenell@gmail.com

    YanıtlaSil
  150. Tabii ki Brigette Jonesin Günlüğü :)
    Rainnlatte@gmail.com

    YanıtlaSil
  151. cikolata_merve70@hotmail.com katılmak istiyorum az öncede youtubeden katıldım.En sevdiğim film flipped

    YanıtlaSil
  152. En sevdiğim film 3 idiots heryerden takipteyim mail adresimde selluka_80@hotmail.com insallah bana çıkar hediyeler :)))

    YanıtlaSil
  153. Youtube: Burçak Güler
    Mail: burcak.guler28@gmail.com
    En sevdiğim film İnception
    Canım benim tebrikler :)

    YanıtlaSil
  154. merhaba
    Burcu Acikgoz olarak takipçinizim.
    Bu sefer farklı olarak Mean Girls diyorum :)
    burcua.x@hotmail.com

    YanıtlaSil
  155. Tam ihtiyacım olan ürünler :-) çoğu kişinin bilmedigi film THE LOST VALENTINE. Gamze_bd02@hotmail.com

    YanıtlaSil
  156. Hello! I invite you to a OASAP giveaway in wich you can win a beautiful coat and the rules are so simple as usual. Waiting for your lovely visit.
    ♥♥♥ http://fashion-spike.blogspot.ro/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-international.html ♥♥♥
    - if you wanna folow each other, just let me know
    Kisses

    YanıtlaSil
  157. Aslinda the balm in nude dude paleti icin katilmak istemistim ama bloguna soyle bir goz attim ve hukukcu oldugunu yazmissin. Bayilirim! Sirf hukuk kazanmak icin bir sene daha hazirlaniyorum hatta. Seni cok sevdim yaa hukuk icin diyebilecegin uc bes tavsiye varsa beni bu konuda aydinlatmak istersen cok sevinirim. Bu arada en sevdigim film The Amelié. Ayrica muziklerini yapan Yann Tiersen hastasiyim. Piyano seviyorsan onerebilirim kesinlikle simdiden tesekkur ederim ��

    YanıtlaSil
  158. Ensevdiğim film UP
    Mail adresim simgemucan.sm@gmail.com
    Üç kanaldan da katıldım
    Instagram SIMGE_SM
    Blogger Simge Mucan
    Youtube Simge Mucan

    YanıtlaSil
  159. Youtube kanalından ve buradan katılıyorum.En sevdiğim film Pek Yakında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayı unutmuşum D: Mail adresim olgamoga7979@mail.ru

      Sil
  160. gfc ile kendi adımla izleyicinizim, jeunefemmefrancaise@hotmail.com

    YanıtlaSil
  161. Merhaba çekilişinizi twitterimde paylaştım,Eposta adresim rymrfn@outlook.com
    En sevdiğim film : Yeşil Yol
    Sevgiler :) .

    YanıtlaSil
  162. 3 platformdan da katıldım. E mail pillihayaller@hotmail.com film ps:I love you

    YanıtlaSil
  163. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  164. merhaba katılıyorum email adresim emine.07.gulcan@hotmail.com en sevdiğim filmde sky of love

    YanıtlaSil
  165. merhabalar ben youtube dan da katıldım :) mail hesabım: hkaraduman95@gmail.com en sevdiğim film guguk kuşu ve her çocuk özeldir :)

    YanıtlaSil
  166. Merhaba,çekiliş hediyelerine bayıldım hepsi istediğim ürünlerdi katılıyoruumm..:)
    Şulenur Akarçeşme olarak youtubedan da katıldım
    mail: sulenurakarcesme@hotmail.com
    En sevdiğim film seriler olarak var Harry Potter serisi ve Açlık oyunları serisi

    YanıtlaSil
  167. merabaa çekilişine hem youtube hem de burdan katıldım ve de çekilişine bayıldımmm en çok istediğim markalar inşallah şans benden yana olur :)
    e-mail: zarifoglusena@gmail.com
    en sevdiğim film romantik komedii

    YanıtlaSil
  168. Merhaba youtube ve buradan katılıyorum
    e-mail: gameh2333@gmail.com
    En sevdiğim film lanetli ev

    YanıtlaSil
  169. mrb
    en sevdigim film : ÇIGLIK ,KORKU KAPANI
    BURDAN TAKİPTEYİM
    YOUTUBEDEN EMEL DEMİR ADIYLA ABONEYİM
    İNSTAGRAM . DAN TAKİPTEYİM
    e-mail : ekrem_emel40@hotmail.com

    YanıtlaSil
  170. En sevdiğim filmlerden biri Perfect Sense. E-mail adresim alli.irem@gmail.com

    YanıtlaSil
  171. En sevdiğim film Kelebek etkisi .Mail adresim mine.vrl@gmail.com.Ürünler harika bana çıksın istiyorum :)

    YanıtlaSil
  172. Ad soyad melek kalan mail:kalanmelek@gmail.com

    YanıtlaSil
  173. transformars serisi..isil_prlk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  174. Youtube da emine koc adina abone oldum
    Gfc emine koc emineuzunkpr@gmail.com

    YanıtlaSil
  175. en sevdiğim film deliha. irmaknesilercan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  176. Sonuçlar ne zaman belli olur ya hediyeler cok güzel Sabirsizlaniyorum:)))

    YanıtlaSil
  177. en sevdiğim film last song
    mail adresim: gamzehassoy@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  178. En sevdiğim film "Rab Ne Bana Di Jodi"
    mailim: nazireyazc@gmail.com.tr
    Youtubeda da adım filmle aynı oradanda katıldım:)

    YanıtlaSil
  179. "one day" :) eminekizilkaya93@gmail.com

    YanıtlaSil
  180. Limitless en sevdiğim film mail adresim cerenorman05@gmail.com

    YanıtlaSil
  181. 12 years a slave en sevdiğim film :) Burdan ve youtube dan lilac silvia olarak takipteyimm :)
    lilacsilvia@gmail.com
    Bol şanslar herkese :)

    YanıtlaSil
  182. En sevdiğim film İncir Reçeli :) Hediyeler çok güzel :) gozdeboyacioglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  183. Geleceğe Dönüş 1 2 3 :D
    Hediyeler gerçekten çok güzel
    pnrmeydan@gmail.com

    YanıtlaSil
  184. Merhaba
    en sevdiğim film the green mile
    nimetaliye@gmail.com

    YanıtlaSil
  185. Merhaba, en sevdiğim filmlerden biri prestige..
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  186. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  187. en sevdiğim flim pasific rim
    tanem5211@gmail.com mail adresim
    <<>>

    YanıtlaSil
  188. E-mail adresim dilaracivenn@gmail.com En sevdiğim film "The Book Thief", çekilişe katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  189. Merhaba
    GFC: Bedia Erkan
    MAİL: bediaerkann@gmail.com


    Hediyeler harikaa.. Youtube'dan da çekilişteyim. İnşallah kazanırım.
    Sevdiğim bir film yok, bir çok var.. Agora, Goya'nın Hayaletleri, Das Experiment, bunlardan birkaç tanesi :)

    YanıtlaSil
  190. merhaba
    gfc:nazli misilli
    en sevdiğim filmlerden bi tanesi jumanji
    nazlimisilli87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  191. blogunuzu takibe aldım....

    eltanin06@gmail.com mail adresim

    en sevdiğim film kasımda aşk başkadır...

    youtube kanalınızdanda katıldım...

    YanıtlaSil
  192. I Tried
    berrakkacan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  193. Merhaba, en sevdigim film ingiliz hasta. Sevtapcivcioglu@gmail.com

    YanıtlaSil