gomlekterujizi

gomlekterujizi

7 Mart 2015 Cumartesi

Golden Rose Velvet Matte ruj incelemesi - 9 Farklı Renk (02, 05, 06, 07, 16, 20, 22, 23, 27)



Merhabalar bugün sizlerle Golden Rose Velvet Matte rujlarını inceleyeceğiz. Açıkçası ben bu rujları çok seviyorum. Dokuları, sürümleri ve kalıcılığı nedeniyle de birçok pahalı muadilleriyle yarışacaklarını düşünüyorum. Ruj sürmeyi bir iki ay öncesine kadar çok da sevmeyen biri olarak bende tam 9rengi bulunuyor. Hepsinin nasıl göründüğünü dudağımda tek tek göreceksiniz.

Sürümleri kolay, dudağı fazla kurutmuyorlar, lakin her mat ruj gibi dudaktaki kusurları gösteriyorlar elbet. Bu yüzden dudaklarınıza Peeling yaptıktan ve güzelce nemlendirdikten sonra uygulamanızı öneriyorum.
Kalıcılıkları bir şey yemez içmezseniz 3-4saat. Sürdükten sonra dudakta bıraktıkları his adı gibi "kadife".




Kırmızı-bordo ambalajlarının üzerinde altın rengi yazıları bulunuyor.


Mat bitişli rujlardan hoşlanıyorsanız size uygun fiyatlı bir tavsiye. 30farklı rengi var şimdi ben size elimde olan dokuzunun rengini göstereceğim.




















27 numara Mac Kinda Sexy nin yarım ton koyusu diyebilirim.

Güncel fiyatları 17.90 tl.

Daha fazla bilgi edinmek için bu rujların videosunu aşağıdan izlemeyi unutmayın.
ayrıca bu blogda yazılan yazılara daha hızlı erişmek ve haberdar olmak için de sağda bulunan bu siteye katılın yazısıyla abone olanilirsiniz.
İZLEMEK İÇİN AŞAĞIDAKİ VİDEOYA TIKLAYIN.

7 yorum:

  1. bu seriye bayılıyorum. sen de çok güzel renkler seçmişsin..

    blogumdaki çekilişe herkesi beklerim=)

    YanıtlaSil
  2. Ayyy harika bi yazı olmuş görsellerle^^ 23 e bayıldııım. Sana da en çok onu yakıştırdım;)

    YanıtlaSil
  3. golden roseların tonlar sana cok yakısmıs bayıldımmm

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben en.cok 23 u size yakistirdim :) acaba goz kapaginiza surdugunuz far hangisi cok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blog keşif etkiniğinden takipteyim sizleride beklerim. http://dogamucizelerii.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Ben de bu serinin on altı numaralı olanını çok seviyorum çok doğal ve ipeksi duruyor :)

    YanıtlaSil