gomlekterujizi

gomlekterujizi

8 Mart 2015 Pazar

Mac Kinda Sexy Lipstick | Ruj ve Benzerleri





Herkese merhabalar,
Bugün size bir süre çok uzak durduğum ama annemin şeftali-nude bir ruj istemesi ile ona hediye olarak aldığım e almışken de birazcık yaramazlık yapıp kullandığım ruj olan Mac Kinda Sexy den bahsedeceğim.

Mac in Matte serisinden kahve-şeftali bir nude. Fazlaca benzeri bulunuyor lakin tam olarak aynısı yok sanırım. Benim de elimde bulunan benzerleri yazının sonunda bulunuyor.




Klasik şık Mac ambalajı. Böyle sade ama şık, tercihen siyah ambalajlara bayılıyorum.

Hem koyu makyajlarla hem iddiasız günlük makyajlarla kullanılabilir bir renk.




Bütün ten renklerine, özellikle beyaz ve buğday tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum. Ben genel olarak soluk nude ları sevmediğim için bu rujun böyle durmamasını sevdim. Hatta ve hatta bu kadar önyargılı davrandığıma da biraz pişman oldum desem yeridir.




Kalıcılığı 2 saat civarı. Mutlaka tazelemek gerekiyor. Bana göre dudakları kurutmuyor. Lakin dudaklarınız pürüzlü ise kötü bir görüntü yaratabilir öncesinde peeling yapmaya ve güzel nemlenmiş olmasına dikkat edin.


Elimde bulunan benzerleri ile karşılaştırması aşağıdaki şekilde.




Soldan sağa; Maybelline 745 Wooden Brown, Wet n Wild pink suga', Golden Rose Velvet Matte 27, Mac Kinda Sexy ve The Balm Mai Billsbepaid.

Gün ışığında duruşu bu şekilde.



Yapı olarak en çok Golden Rose Velvet Matte 27 ile benziyorlar rengi yarım ton daha koyu Kinda Sexy den.

Ben iki uygun fiyatlı ruju birleştirip çok yakın bir renk elde ettim.




Üstte Kinda Sexy nin duruşunu görüyorsunuz, altta ise Wet n Wild pink suga ve Golden Rose Velvet Matte 27 karışımı var. Böylece ben de Pink Suga' yı kullanabileceğim bir alan buldum.

İllaki Mac olsun demiyorsanız çok da küçük renk farkına takılmıyorsanız -elbette orijinal rengi daha güzel lakin- Kinda Sexy yanında ona muadil birçok uygun fiyatlı ürün var gördüğünüz gibi.

Fiyatı 55 tl.

MAC ürünleri sadece MAC mağazalarında satılır, lütfen ucuz diye başka yerden satın almayın ve sahte ürünlerle sağlığınızla oynamayın. Özellikle uygun fiyatlı birçok alternatif bulunuyorken.

Daha fazla yazıdan haberdar olmak için lütfen blogumu sağ taraftaki "bu bloga katılın" bölümünden izlemeye alın.

Bir dahaki yazıda görüşmek üzere.


7 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık=)

    YanıtlaSil
  2. uzuun zamandır almayı düşündüğüm renk bu kinda sexy ama beyaz tenli olmama rağmen bir türlü yakışıp yakışmadığına kara veremedim bana :D ben de bloguma beklerim seni :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba güzellik takibimdesin yazın da çok iyi oldu bizi için teşekkürler bende bloğuma beklerim sevgiyle kal!!

    YanıtlaSil
  4. OoooOOoo tatlim sana cok yakismis! Bende daha yeni aldim ve bende okadar güzel durmuyor maalesef. Birde dudak kalemiyle deniyecegim, cok solluk duruyor bende, sanirim ten rengimden dolayi. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir yazı olmuş, sondaki uyarıyı da güzel düşünmüşsünüz.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba öncelikle yazınızı çok beğendim. Çok bilgilendirici olmuş. Ellerinize sağlık, benimde kullanmış olduğum Mac kinda sexy ruj hakkındaki yazımı inceleyebilir, dilerseniz yorumlarınızı bırakabilirsiniz.

    Mac Kinda Sexy Ruj

    YanıtlaSil
  7. cilt bakımı, makyaj, vücut bakımı, saç bakımı, sağlıklı yaşam ve beslenme hakkında yardımcı olabileceğimiz ve faydalı bilgiler sunabileceğimiz bir platform oluşturduk.
    Vücut Güzellik cilt sıkılaştırıcı maske tarifleri

    YanıtlaSil