gomlekterujizi

gomlekterujizi

28 Ağustos 2014 Perşembe

Smokey Eyeliner Makeup

Merhabalar, 
Bugün size oldukça basit fakat bir o kadar da güzel görünen bir makyaj fikri vereceğim. Daha önce birkaç kez gördüğüm bu makyajı denemeye cesaret edememiştim fakat denedikten sonra gördüm ki bu makyajla hem basit hem de profosyonel görünüm yakalamanız mümkün. Çevreden gelen pozitif yorumlar da cabası! Bu makyajı yapıp dışarı çıktığım zaman "makyajın çok güzel olmuş, gözlerine bakmaya doyamadım, nasıl yaptın?" tepkilerini aldım ve gerçekten mutlu oldum. Siz de denemek isterseniz okumaya devam edin:) 


Ilk defa yaptığım için adım adım fotoğraflamadım lakin nasıl yapacağımı anlatacağım. Öncelikle ilk yapmanız gereken bant tekniğini kullanmak! Nedir bu bant tekniği derseniz; gözünüzün bitişinden eyeliner çizginizi takip ederek bir bant yapıştırıyoruz ve makyajımızı bu şekilde yapıp daha sonra bantı çıkarıyoruz böylece daha profosyonel bir görüntü sağlıyoruz. Bandınızı güzelce yapıştırdıktan sonra, güzel pigmentli herhangi bir siyah far alıyoruz(ben the balm nude tude paletinden serious rengini kullandım) açılı bir eyeliner fırçasıyla ya da fırçanız biraz daha kalın olabilir(örneğin ben real techniques in brow brush ını kullandım) kuyruklu bir eyeliner çekiyoruz ve bir karıştırma fırçası ya da smokey eye fırçası ile çok hafif şekilde dağıtıyoruz ve bu işlemi yeterli gelinceye kadar bir iki kez tekrarlıyoruz. Geçişli görünmesi için kirpik diplerine ince bir eyeliner uygulayıp kurumasını bekledikten sonra bunun üstünden de yine siyah farımızla hafifçe geçiyoruz ve yine küçük hareketlerle dağıtıyoruz. Bir karıştırma fırçası alıp açık bir vanilya tonuyla kaş altımızı aydınlatıyoruz ce bandı yavaşça cıkarıyoruz. Ve göz makyajımız bitti.



 Umarım anlatabilmişimdir  alta tüm kullandığım ürünleri yazacağım. Eğer ki Youtube kanalı açarsam ve istek gelirse orda da uygulamasını gösterebilirim. Hepinize güzel günler diliyorum. 

The balm nude tude serious
Wet n wild brulee
Loreal superliner 
Loreal kaş kalemi deep brown
Garnier bb krem
The balm bahama mama 
The balm hot mama 
Wet n wild pink suga ve Cherry bomb lipstick 


5 yorum:

  1. Size ve makyajınıza bayıldım :)
    Bu arada blogunuzu çok sevdim banada beklerim :)
    http://mylittlemascara.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. canım kendini tanıtan bir yazı yazar mısın?

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir yüz , ne guzel gozler ,maşallah ,
    bende beklerım bloguma sevgıler

    YanıtlaSil
  4. Denedeim pek olmadi,video ile bantli yaparmisiniz ,bunun aynisini ;) cok guzel gozleriniz var masallah yaa ;) cok tatlisiniz gercekten ;)

    YanıtlaSil