gomlekterujizi

gomlekterujizi

23 Temmuz 2014 Çarşamba

Baby Lips Lip Balm // Cherry Me - Pink Punch - Hydrate

Merhabalar ve hayırlı kandiller,
Bugünün konuğu son zamanlarda adından çok bahsedilen Baby Lips Lip Balmlar. Biliyorsunuz ki Baby Lips'ler Gratis ve Watsons'larda satılmaya başlandı. Ve satılmaya başlandığından beri de çok konuşuldu. Çok seveni olduğu gibi hiç beğenmeyenleri de oldu. 
Bakalım benim yorumlarım hangi yönde...


Ilk olarak şunu söylemek istiyorum ki ambalajları çok şirin, resmen ye beni diyorlar. Sırf ambalajlarının albenisi bile sizi elinizde Baby Lipsle kasaya yönelmenize sebep oluyor. Ben de üç çeşidi var. Renkli olarak Cherry Me ve Pink Punch. SPF 20 içerdiğinden dolayı da renksiz olan Hydrate. 


İçeriği bu şekilde. 
Yoğun dudak bakımı ve 8 saat nemlendirme vaad ediyor. Peki bu vaad ettiklerini yapıyor mu tabiki de hayır:D Nemlendirmesi ortadan biraz daha düşük diyebilirim. Fakat yaz için özellikle renklileri çok ideal diye düşünüyorum. Sahilde ister renklenmek için, ister güneş koruması için kullanılabilir. Benim sahilde hiç elimden düşürmediğim bir ürün. 


Renkleri bu şekilde. Özellikle Pink Punch neredeyse nemlendirme özellikli lipstickler kadar renk veriyor diyebilirim. 

Yani anlayacağınız üzere nemlendirmesi çok iyi olmamasına karşı şirinliği ve renklerinin güzelliğinden dolayı karşı koyamadığım bir ürün. Kışın önceliğim mutlaka değişecektir fakat şu anda seviyorum. 

Siz ne düşünüyorsunuz mutlaka yorumlarınızı bekliyorum. 


1 yorum:

  1. Ben pink punch'ı aldım ama senin dudaklarında durduğu gibi bende durmuyo sanırım dudaklarımın çatlak olmasından

    YanıtlaSil