gomlekterujizi

gomlekterujizi

29 Haziran 2014 Pazar

"Lemonade"

Tekrardan merhaba,
Bilenler bilir yasesfashion instagramda bir çekiliş düzenlemişti. Limon bir çantaydı hediyesi de. Ben de accesorize ın yabancı bir sayfasında görmüş Türkiye'ye gelmesini diliyordum sürekli bu çantanın. Çekilişte görüp hemen katılmıştım lakin kazanacağımı hiç düşünmemiştim çünkü böyle şeylerde hiç şansım yoktur. Instagrama hiç girmediğim bir günün akşamı bildirimlerimde tebrikler mesajları gördüm ve sevinçten havalara uçtum çünkü çanta benim olmuştu :) nasıl sevindim anlatamam size. Bu sayede sevgili Yasemin ile de bir nevi tanışma fırsatım oldu. Dünya tatlısı biri mutlaka takip etmenizi öneririm. Gelelim sonuca... Ben de çanta elime geçer geçmez elbette bir kombin yaptım. Ve bu kombinde de Yasemin'nin çekiliş fotoğraflarından ilham aldım umarım beğenirsiniz :)


























             Pantolon: Topshop
             Pantolon askısı: stradivarius 
             Crop top, ayakkabı: h&m

2 yorum:

  1. Cantaya bayıldım. Kombinini çok sevdim. Blogun Hayırlı olsun. Blogunu takibe aldım bana da beklerim :) Lapermstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım beğenmene çok sevindim :) hemen takibe alıyorum ben de senii

      Sil